Mednarodni projekt CreativeWear

programa Interreg Mediteran

 

V Etri skupnosti (natančneje Allium z.o.o., so.p.) smo partnerji v mednarodnem projektu programa Interreg Mediteran z nazivom »CreativeWear-Creative Clothing for the Mediterranean Space« (kratko CreativeWear).

Namen samega projekta je povečati delež tekstilne industrije v Evropi, ob tem pa spodbuditi tehnološki razvoj, družbeno odgovorno ravnanje in ergonomijo panoge. Etri skupnost v sklopu partnerstva v projektu med drugim izvaja aktivnosti v slovenskem pilotu, ki se imenuje COF in ima sedež v Metliki. Kratica COF pomeni »creative coworking factory« (prosti prevod je ustvarjalna coworking tovarna). Tehnične podatke projekta najdete spodaj.

 

Naziv projekta: CreativeWear-Creative Clothing for the Mediterranean Space (kratko »CreativeWear«)

 

Obdobje projekta:  od 01/11/2016 do 28/02/2019
Skupna sredstva projekta: 2.221.050,00 EUR
Prispevek Evropske unije: 1.887.892,50 EUR (85 %)
Prednostna os programa: 1
Cilj programa: 1.1
Naziv razpisa: Prvi poziv za modularne projekte (First call for modular projects)
Shema financiranja: Program Interreg MED 2014 -2020
Spletna stran projekta: https://creativewear.interreg-med.eu   

 

Opis projekta:

 

Projekt CreativeWear naslavlja potrebo po revitalizaciji v krizo odetega tekstilnega sektorja z novim poudarkom na ustvarjalnosti, poosebljenem oblikovanju, ter na širitvi obrtništva in obrtne proizvodnje v teritorialnih vrednostnih verigah poslovnih modelov po meri stranke. CreativeWear predstavlja širitev obstoječega projekta TCBL, v katerem se dopolnjuje tehnološko-industrijski pristop z družbenimi inovacijami, z namenom vrnitve 5% kapacitete tekstilne industrije v Evropo ob doseganju 20-odstotnega znižanja vplivov na okolje do leta 2025, ter vrnitve ustvarjalnih grozdov na področje Mediterana z njihovo vključitvijo v širši TCBL ekosistem.

CreativeWear strmi k temu, da bi si dediščina oblikovanja in tiho znanje izdelovanja tekstila in oblačil v sredozemskih kulturah opomogla in ovrednotila, ter da bi se prinesel nov elen v ustvarjalne grozde sektorja z okrepitvijo njihovih ustvarjalnih kapacitet in s povezovanjem njihove aktivnosti v nastajajoče nadnacionalne vrednostne verige (CreativeMED).

CreativeWear testira implementacijo modela mreženja, ki ga uvaja projekt TCBL (H2020) v obstoječe ustvarjalne grozde, kot so muzeji, kreativna stičišča, šole mode, centre oblikovanja, prostovoljske organizacije ipd. Model mreženja H2020-TCBL združuje oblikovanje, izdelavo in delavnice (t.i. Place Labs) s poslovnimi piloti in inovativnimi scenariji poslovnega modela.

 

Partnerji projekta:

 

Vodilni partner:

COMUNE DI PRATO, IT

 

Drugi partnerji:

FONDAZIONE MUSEO DEL TESSUTO PRATO, IT

UNIVERSITAD DE VALENCIA, ES

TEXTILE RESEARCH INSTITUTE – AITEX, ES

EZAVOD, SI

CONSORZIO ARCA – Consorzio per l’Applicazione della Ricerca e Creazione Aziende innovative, IT

EUROPEAN APPAREL AND TEXTILE CONFEDERATION – EURATEX, B

ALLIUM, ZAPOSLITVENI CENTER, ZOO, SO. P, SI

HELLENIC CLOTHING INDUSTRY ASSOCIATION – HCIA, GR

Creative Thinking Development, GR

Objave na blogu

 

Naziv projekta: SKUPAJ SMO MOČNEJŠI – SODELOVANJE KMETIJ IN      SOCIALNIH    ZAVODOV – DOBRO Z DOBRIM Razvoj dopolnilne dejavnosti na kmetiji v zadnjih letih pridobiva na pomenu. Kmetiji, ki z obstoječo proizvodnjo ne dosega zadovoljivega dohodka, dopolnilna dejavnost pomaga zagotoviti dodaten vir zaslužka, pri čemer se......

10. februarja 2020 ob 11. uri odpiramo vrata naše nove Povezovalnice na Rodici, v prostorih Biotehniške fakultete. Naše povezovalne aktivnosti zadnjih dveh let v smeri Partnerstva za vključujočo družbo in iskanja novih poslovnih priložnosti za izvajanje družbene odgovornosti, povezovanja in sodelovanja za trajnostni razvoj so......

Akcijski načrt za spodbujanje družbene odgovornosti podjetij in raziskovalnih organizacij v Republiki Sloveniji za obdobje 2019-2020. Leta 2011 je Evropska komisija povabila vse države članice, da do sredine 2012 oblikujejo ali posodobijo svoje akcijske načrte za spodbujanje implementacije koncepta družbene odgovornosti v podjetja. Medtem, ko......