Mednarodni projekt CreativeWear

programa Interreg Mediteran

 

V Etri skupnosti (natančneje Allium z.o.o., so.p.) smo partnerji v mednarodnem projektu programa Interreg Mediteran z nazivom »CreativeWear-Creative Clothing for the Mediterranean Space« (kratko CreativeWear).

Namen samega projekta je povečati delež tekstilne industrije v Evropi, ob tem pa spodbuditi tehnološki razvoj, družbeno odgovorno ravnanje in ergonomijo panoge. Etri skupnost v sklopu partnerstva v projektu med drugim izvaja aktivnosti v slovenskem pilotu, ki se imenuje COF in ima sedež v Metliki. Kratica COF pomeni »creative coworking factory« (prosti prevod je ustvarjalna coworking tovarna). Tehnične podatke projekta najdete spodaj.

 

Naziv projekta: CreativeWear-Creative Clothing for the Mediterranean Space (kratko »CreativeWear«)

 

Obdobje projekta:  od 01/11/2016 do 28/02/2019
Skupna sredstva projekta: 2.221.050,00 EUR
Prispevek Evropske unije: 1.887.892,50 EUR (85 %)
Prednostna os programa: 1
Cilj programa: 1.1
Naziv razpisa: Prvi poziv za modularne projekte (First call for modular projects)
Shema financiranja: Program Interreg MED 2014 -2020
Spletna stran projekta: https://creativewear.interreg-med.eu   

 

Opis projekta:

 

Projekt CreativeWear naslavlja potrebo po revitalizaciji v krizo odetega tekstilnega sektorja z novim poudarkom na ustvarjalnosti, poosebljenem oblikovanju, ter na širitvi obrtništva in obrtne proizvodnje v teritorialnih vrednostnih verigah poslovnih modelov po meri stranke. CreativeWear predstavlja širitev obstoječega projekta TCBL, v katerem se dopolnjuje tehnološko-industrijski pristop z družbenimi inovacijami, z namenom vrnitve 5% kapacitete tekstilne industrije v Evropo ob doseganju 20-odstotnega znižanja vplivov na okolje do leta 2025, ter vrnitve ustvarjalnih grozdov na področje Mediterana z njihovo vključitvijo v širši TCBL ekosistem.

CreativeWear strmi k temu, da bi si dediščina oblikovanja in tiho znanje izdelovanja tekstila in oblačil v sredozemskih kulturah opomogla in ovrednotila, ter da bi se prinesel nov elen v ustvarjalne grozde sektorja z okrepitvijo njihovih ustvarjalnih kapacitet in s povezovanjem njihove aktivnosti v nastajajoče nadnacionalne vrednostne verige (CreativeMED).

CreativeWear testira implementacijo modela mreženja, ki ga uvaja projekt TCBL (H2020) v obstoječe ustvarjalne grozde, kot so muzeji, kreativna stičišča, šole mode, centre oblikovanja, prostovoljske organizacije ipd. Model mreženja H2020-TCBL združuje oblikovanje, izdelavo in delavnice (t.i. Place Labs) s poslovnimi piloti in inovativnimi scenariji poslovnega modela.

 

Partnerji projekta:

 

Vodilni partner:

COMUNE DI PRATO, IT

 

Drugi partnerji:

FONDAZIONE MUSEO DEL TESSUTO PRATO, IT

UNIVERSITAD DE VALENCIA, ES

TEXTILE RESEARCH INSTITUTE – AITEX, ES

EZAVOD, SI

CONSORZIO ARCA – Consorzio per l’Applicazione della Ricerca e Creazione Aziende innovative, IT

EUROPEAN APPAREL AND TEXTILE CONFEDERATION – EURATEX, B

ALLIUM, ZAPOSLITVENI CENTER, ZOO, SO. P, SI

HELLENIC CLOTHING INDUSTRY ASSOCIATION – HCIA, GR

Creative Thinking Development, GR

Objave na blogu

 

3. decembra obeležujemo mednarodni dan invalidov ter oseb s posebnimi potrebami. Združeni narodi so ga razglasili leta 1992, z namenom spodbuditi boljše razumevanje problematike, povezane z invalidnostjo, temeljnih pravic invalidov ter vključevanja invalidov v družbo. Mednarodni dan invalidov se vsako leto osredotoča na drugo tematiko,......

V Sloveniji vsak prebivalec ustvari 100 kg odpadne embalaže na leto, od tega 22% plastike. Ta je od začetka 20. stoletja najbolj uporabljen material. Izdelki iz plastičnih materialov so nam postali samoumevni. Plastične vrečke, steklenice in zamaški so srce potrošniške kulture, ko pa jih ne......

Poslušali smo zanimiv prispevek dr. Neže Kogovšek Šalamon, ki deluje pri Zagovorniku načela enakosti RS. Z zanimivimi primeri je osvetlila kaj pomeni diskriminacija v oglaševanju. Ob tem je potrebno upoštevati, da ni vsaka krivica diskriminacija, a hkrati osebne okoliščine ne smejo biti razlog za neenako......