04 Apr Investment Ready akademija
Trinajst socialnih podjetij iz petih držav centralne in vzhodne Evrope se je minuli četrtek srečalo na prvem delu Investment Ready akademije v coworking prostorih Impact Hub na Dunaju. S pomočjo strokovnjakov svetovalne agencije Boston Consulting Group, medsebojne podpore in uporabo znanj, potrebnih za zagon svojih podjetniških idej, želijo privabiti mednarodne impact investorje, ki bodo prepoznali njihov potencial pri kreiranju družbenih učinkov in s tem podprli razvoj inovativnih podjetniških idej. Da igra Slovenija na zemljevidu novih priložnosti pomembno vlogo, je dokazala s prisotnostjo treh idej, eno izmed njih pa bo ves čas trajanja akademije razvijala tudi naša ekipa.
Impact Hub, partner akademije, je s svojim načinom delovanja prisoten v 60 mestih po vsem svetu in trenutno šteje že več kot 7000 članov. Deluje po načelih zaupanja, poguma in sodelovanja. Družbeno odgovornim podjetjem pomaga do učinkovitejšega delovanja, razvijanja veščin in učinkovitega mreženja, obenem pa ponuja oporo pri razvijanju modelov merjenja družbenih učinkov. Z njegovo pomočjo je bilo tako ustanovljenih že več kot 400 start-up podjetij in iniciativ, kar je posledično rezultiralo v več kot 1500 novih delovnih mestih za polni delovni čas, da niti ne govorimo o številčnejših idejah, ki so se uspele poroditi z njegovo pomočjo.
Eno izmed pomembnih sporočil prvega srečanja akademije je bila nujnost medsebojne izmenjave mnenj in odprtosti poslovnih modelov. Družbeni učinek ne more nastajati v izolaciji – nujno potrebuje kolektivno akcijo. Ta mora biti usmerjena v skupno dobro, njeni člani pa predani razvoju idej in sposobni zaznati potenciale, ki se kažejo v družbi.
Nujnost povezovanja in odprtosti je na začetku tega tedna prav tako izpostavil Oliver Marlow, eden največjih strokovnjakov na področju oblikovanja in načrtovanja coworking prostorov iz londonskega studia TILT. V Poligonu je predstavil svojo pot načrtovanja in kreiranja coworking prostorov in kot največji izziv pri tem izpostavil iskanje primernih prostorov, ki bodo s svojim designom in vsebino znali privabljati ljudi. To pa bo tudi edini način, ki bo omogočil prehajanje dobrih idej v prakso in njihovo trajnostno delovanje.