Mednarodni projekt CreativeWear

programa Interreg Mediteran

 

V Etri skupnosti (natančneje Allium z.o.o., so.p.) smo partnerji v mednarodnem projektu programa Interreg Mediteran z nazivom »CreativeWear-Creative Clothing for the Mediterranean Space« (kratko CreativeWear).

Namen samega projekta je povečati delež tekstilne industrije v Evropi, ob tem pa spodbuditi tehnološki razvoj, družbeno odgovorno ravnanje in ergonomijo panoge. Etri skupnost v sklopu partnerstva v projektu med drugim izvaja aktivnosti v slovenskem pilotu, ki se imenuje COF in ima sedež v Metliki. Kratica COF pomeni »creative coworking factory« (prosti prevod je ustvarjalna coworking tovarna). Tehnične podatke projekta najdete spodaj.

 

Naziv projekta: CreativeWear-Creative Clothing for the Mediterranean Space (kratko »CreativeWear«)

 

Obdobje projekta:  od 01/11/2016 do 28/02/2019
Skupna sredstva projekta: 2.221.050,00 EUR
Prispevek Evropske unije: 1.887.892,50 EUR (85 %)
Prednostna os programa: 1
Cilj programa: 1.1
Naziv razpisa: Prvi poziv za modularne projekte (First call for modular projects)
Shema financiranja: Program Interreg MED 2014 -2020
Spletna stran projekta: https://creativewear.interreg-med.eu   

 

Opis projekta:

 

Projekt CreativeWear naslavlja potrebo po revitalizaciji v krizo odetega tekstilnega sektorja z novim poudarkom na ustvarjalnosti, poosebljenem oblikovanju, ter na širitvi obrtništva in obrtne proizvodnje v teritorialnih vrednostnih verigah poslovnih modelov po meri stranke. CreativeWear predstavlja širitev obstoječega projekta TCBL, v katerem se dopolnjuje tehnološko-industrijski pristop z družbenimi inovacijami, z namenom vrnitve 5% kapacitete tekstilne industrije v Evropo ob doseganju 20-odstotnega znižanja vplivov na okolje do leta 2025, ter vrnitve ustvarjalnih grozdov na področje Mediterana z njihovo vključitvijo v širši TCBL ekosistem.

CreativeWear strmi k temu, da bi si dediščina oblikovanja in tiho znanje izdelovanja tekstila in oblačil v sredozemskih kulturah opomogla in ovrednotila, ter da bi se prinesel nov elen v ustvarjalne grozde sektorja z okrepitvijo njihovih ustvarjalnih kapacitet in s povezovanjem njihove aktivnosti v nastajajoče nadnacionalne vrednostne verige (CreativeMED).

CreativeWear testira implementacijo modela mreženja, ki ga uvaja projekt TCBL (H2020) v obstoječe ustvarjalne grozde, kot so muzeji, kreativna stičišča, šole mode, centre oblikovanja, prostovoljske organizacije ipd. Model mreženja H2020-TCBL združuje oblikovanje, izdelavo in delavnice (t.i. Place Labs) s poslovnimi piloti in inovativnimi scenariji poslovnega modela.

 

Partnerji projekta:

 

Vodilni partner:

COMUNE DI PRATO, IT

 

Drugi partnerji:

FONDAZIONE MUSEO DEL TESSUTO PRATO, IT

UNIVERSITAD DE VALENCIA, ES

TEXTILE RESEARCH INSTITUTE – AITEX, ES

EZAVOD, SI

CONSORZIO ARCA – Consorzio per l’Applicazione della Ricerca e Creazione Aziende innovative, IT

EUROPEAN APPAREL AND TEXTILE CONFEDERATION – EURATEX, B

ALLIUM, ZAPOSLITVENI CENTER, ZOO, SO. P, SI

HELLENIC CLOTHING INDUSTRY ASSOCIATION – HCIA, GR

Creative Thinking Development, GR

Objave na blogu

 

Prisrčno vabljeni v Povezovalnico™ na Sejem Narava-zdravje, med sredo 20im in soboto 23im oktobrom 2021. Najde te nas v hali KOCKA A2, stojnica 18, vsak dan med 9:00 in 19:00. Kot vedno smo za vas pripravili bogat izbor vsebin zbranih v sedem krožnih zgodb na......

ETRI SKUPNOST BO POVEZOVALNA NA SEJMU AGRA 2021 Tudi letos se bomo udeležili letošnjega kmetijsko – živilskega sejma AGRA v Gornji Radgoni, ki bo potekal od 21. do 26. avgusta 2021.  V Povezovalnici na Lisičji poti pod senčniki (ali dežniki) trajnostnih ciljev OZN bomo predstavili......

Bolj tradicionalne stročnice, ki jih dobro poznamo, so fižol, grah, stročji fižol in leča, v zadnjih letih pa postaja vse bolj priljubljena tudi čičerika.  Stročnice so bogat vir visoko kakovostnih beljakovin z esencialnimi aminokislinami, zato ni presenetljivo, da služijo kot nadomestek za meso.  Vsebujejo veliko......